Followers

”Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu, bukanlah bererti akulah yang terbaik dalam kalangan kamu. Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu, kerana aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri. Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah. Maka akan jadi sikitlah orang yg memberi peringatan.”

-Imam Hasan Al-Basr

Thursday, 7 October 2010

Day 03 → Something you have to forgive yourself for.

oh ini bisa mengaibkan diri sendiri..to make it simple, memang ada something yang aku buat yang aku kena maafkan diri aku dulu sebelum aku nak jadi manusia normal..kalau tak, sumpah korang boleh melawat aku setiap hari Sabtu dari pagi sampai petang kat wad Dahlia, Hosp. Bahagia, Tg. Rambutan..

biarlah benda tu jadi rahsia hidup aku..hanya aku dan Dia.. :)


No comments:

Post a Comment

Kalau aku suka comment korang, aku approve. Hahaha.
Thank you in advance