Followers

”Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu, bukanlah bererti akulah yang terbaik dalam kalangan kamu. Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu, kerana aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri. Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah. Maka akan jadi sikitlah orang yg memberi peringatan.”

-Imam Hasan Al-Basr

Saturday, 9 October 2010

the best management university =P


pagi tadi aku bangun awal, pukul 7.30..awal la tu kan hari sabtu bangun 7.30?? bakal mak mentua tahu ni, harus dia bangga dapat bakal menantu yang inovatif =P..bangun awal 2 sebab, 1 sebab nak pergi ko-k!! 2 sebab nak add drop subject..gigih ni aku ngan Dila mengusung laptop meredah padang kawad bagai, TAPI harammmm!! dari pukul 8 pagi sampai 11 pg, nak log in sekali kat student portal pun failed!!..nak compare aku dengan Thomas Edison, aku lagi layak dapat anugerah noble..tekan button log in seribu kali tanpa henti!! kalau iring ngan zikir, ahli syurga da aku ni..haha

aku and friends, eh da macam thomas & friends pulak..hehe..kitorang nak kejar 1 subjek ni..English subject..tapi penuhhh!! hampaaa..then aku ngan Dila daftar english for hospitality purpose..apa jadahnya entah benda tu!! da berjaya add, tengok2 Cha tak dapat add..aku pulak da tak boleh drop..haish! macam2 la..senang cerita tunggu minggu add drop nanti la settlekan..mana boleh kitorang kelas tak sama, kata adik beradik..hehe

oh atas tu la jadual aku untuk sem depan..sila ambil perhatian ye kawan2, jangan kacau aku time kelas..aku nak tumpukan perhatian sem depan..tak nak makan dalam kelas, conteng2 buku, gelak2, ngumpat2..hahhahaha..caya tak?? ^_^..buat masa ni, untuk sem depan aku ambil subjek ni :

1. Tort II
2. Criminal Law II
3. Constitutional Law II
4. Family Law II
5. PIL - Private ke public ke prostitution entah! aku lupa!! hahaha..IL - International Law
6. BM Pengurusan
7. English for hospitality purpose

dua subjek akhir tu nasib wajib kene ambil, kalau tak sumpah aku tak pandang..hahhaha

masalah! masalah! macam mana aku nak bangun untuk kelas pukul 8 ha?? nak bangun untuk kelas 9.30 pun 1000x baring duduk baring duduk fikir nak pergi ke tak!! kawan2, kita buat sistem shift nak?? gilir2 siapa pergi kelas pagi, kira macam hantar wakil la..amacam?? brilliant tak?? tempoyak kau!! mampus kalau mak tahu ni  -_-''

3 comments:

  1. ish..mlas bagun pagi. rajin2 la weyh.haha

    ReplyDelete
  2. haha..aku bukn xnk bgun pg..tp aku ad terbce 1 artikel tu 'bgun atas dr pukul 10 boleh mengeklkn awet muda'..haha

    ReplyDelete
  3. oh, eh? baguslah.
    kadg2 aku bgun atas 10 jugak. (tido lepas subuh la)

    ReplyDelete

Kalau aku suka comment korang, aku approve. Hahaha.
Thank you in advance