Followers

”Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu, bukanlah bererti akulah yang terbaik dalam kalangan kamu. Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu, kerana aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri. Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah. Maka akan jadi sikitlah orang yg memberi peringatan.”

-Imam Hasan Al-Basr

Tuesday, 14 September 2010

welcome to the world Aliff


ni anak sulung cousin aku merangkap cicit pertama family Tahir..tembam ye kau Aliff..da macam ahli sumo aku tengok..haha..kiranya dia pangkat anak saudara dengan aku..wehoooo~ takpelah Aliff, panggil je aku Ayong, aku tak kisah..nak panggil kak Nadia pun boleh..kalau nak jadi geng aku sila lah panggil aku Beron..lebih mesra gitewww!! no auntie2, macik2, I muda lagi tau

kat Sabah kau lahir ek..tu mata sepet tu kau boleh nampak ke?? hehe..tahun depan boleh la kau kawan dengan macik petak ko a.k.a Fatini..gedik dia..suka memberontak sekarang ni..baru setahun lebih, belum remaja lagi tu..

ni ha Aliff, aku nak nasihat sikit ha..dunia ni nampak je warna warni tapi kebanyakan manusianya da bersifat kejam..ni baru zaman aku, zaman kau nanti entah la pulak..teknologi janganlah cakapkan..ntah2 time aku beranak nanti guna laser je agaknya..hahaha..kau jangan nakal2, nakal yang comel takpe..nakal yang mintak penyepak, memang kene sepak la nanti..sian mummy ko tahan sakit..ingat sampai bila2

ok la Aliff, nanti aku jumpe kau ye..mak aku ada beli jus mate 5 tapi dia tak minum, tak sedap katanya..kau nak?? aku boleh bagi, boleh kuruskan badan..hehe..selamat datang la ke keluarga Tahir yang havoc, macik2 kau suara semua macam meriam buluh..pacik2 kau pulak ala2 taliban ganasnya =P

4 comments:

Kalau aku suka comment korang, aku approve. Hahaha.
Thank you in advance