Followers

”Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu, bukanlah bererti akulah yang terbaik dalam kalangan kamu. Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu, kerana aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri. Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah. Maka akan jadi sikitlah orang yg memberi peringatan.”

-Imam Hasan Al-Basr

Tuesday, 14 September 2010

short story raya ke 2 and 3 ;)

raya ke-2 aku just duduk rumah pakai seluar tidur cartoon2, baju gambar bunga rafflesia, hidang air 20x kat tetamu yang datangg..sangat fenatt sebab orang datang dari aku bukak mata sampai aku tutup mata..malam tu keluar dating dengan my forever bestfriend ;)

raya ke-3 ada majlis tahlil untuk tok aku and mini open house..Wan, Ros, Capek, Mira, Zidot datang rumah nenek aku..setiap kali aku teringat mesti aku gelak besar sebab dorang salah rumah..hahahhaha...yakin je..siap posing2 ambil gambar lagi depan rumah orang tu..nasib baik tak masuk minum air oren skali..

then kitorang pergi rumah Capek..biasalah kalau beraya dengan dorang, tak pernah berhenti cakap and gelak..sampai sakit tekak aku..hehe..dalam pukul 5 aku gerak pergi Chemor nak hantar Mira..sekarang ni susah betul nak jumpe kawan2 lama..sekali jumpe memang hapPENING la kan..hehe..but overall, I really enjoyed it!!

mira not in picture..haha..ni time kat rumah nenek aku ;)

duit raya aku hilang RM50 :(

No comments:

Post a Comment

Kalau aku suka comment korang, aku approve. Hahaha.
Thank you in advance