Followers

”Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu, bukanlah bererti akulah yang terbaik dalam kalangan kamu. Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu, kerana aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri. Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah. Maka akan jadi sikitlah orang yg memberi peringatan.”

-Imam Hasan Al-Basr

Friday, 17 September 2010

reunion sekolah rendah

tadi ada litle reunion dengan budak2 sekolah rendah aku..ada la dalam 3 kereta..dorang mandi kat Ulu Kenas tapi aku tak mandi sebab demam..tengok je la makhluk2 tu buat terjun tirus segala..jeles!! sebab aku nak mandi tapi tak boleh..huhu

lepas tu makan2..ada sponsor satay, ada sponsor bihun goreng, ada sponsor junk food..aku?? aku sponsor perut je..haha..dorang call aku bila dorang da ada kat sana, tak sempat nak prepare apa2..dalam pukul 2 bla pergi makan laksa lubuk..lepas makan, makan lagi..hayyo! haha..yang lawaknya, orang ramai panggil laksa tu, laksa spender..tak tahu la kenapa..maybe sedap sangat, sampai ada orang fitnah dia letak spender dalam kuah laksa..haha..sumpah sedap!! cina pun datang, padahal tempat tu kat pedalaman..yang datang bukan calang2, naik mercedez, bmw..aku pun naik ferrari tadi pergi sana..hehe

boyfriend kawan aku naik kereta sekali dengan aku tadi..aku parking kereta bawah pokok, so gelap la..dia pun agak gelap orangnya..aku tak perasan dia tak turun kereta lagi, aku perginye kunci..merajuk mamat tu! haha..siap ajak kawan aku balik naik kereta lain..aku mampu gelak je la..sape suruh lombap sangat turun kereta..hehe

overall, sangat seronok la..masing2 perangai tak berubah, penampilan je berubah..Jafni, manusia paling nakal kat sekolah la yang paling banyak mulut tadi..sumbat ngan kotak rokok baru tau!! :D

No comments:

Post a Comment

Kalau aku suka comment korang, aku approve. Hahaha.
Thank you in advance