Followers

”Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu, bukanlah bererti akulah yang terbaik dalam kalangan kamu. Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu, kerana aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri. Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah. Maka akan jadi sikitlah orang yg memberi peringatan.”

-Imam Hasan Al-Basr

Saturday, 11 September 2010

raya pertama 2010

raya tahun ni aku tak semangat sangat macam tahun2 yang lepas2..tak tahu la kenapa..mungkin sebab da bertambah matang..heh'..aku balik kampung lepas Subuh..tak dapat nak pergi kubur tok pun sebab memang tak dapat!! lepas tu aku tidur..salam2, nangis2 mintak maaf, kutip duit raya - agenda paling penting..1st time raya yang aku nangis..uhuk' ingat nak bajet macho, tapi tak tahan owh..tengok semua orang nangis..I know they miss tok, so do I =')

bile da dapat duit raya, aku da boleh gelak2 :D..mula la sesi bergambar..nak tangkap gambar berdua janganlah kau harap..di mana ada camera, di situlah akan berkerumunnya manusia yang gila camera..jangan nanti aku da kahwin, nak tangkap gambar berdua dengan laki aku, dorang serbu jugak memang nak kene pelangkung di pagi raya yang mulia..

petang tu pergi beraya rumah nenek2 sedara..yang paling havocnye, aku boleh tidur time orang makan..aku memang da tak selera nak makan, badan pun rasa penat semacam..hape lagiiii, tidur lah!! balik rumah terus pengsan sampai malam..bangun2 tidur terus demam..wasalam..

makin besar ni makin tak seronok nak raya..tunggu ada anak kot seronok balik..haha..

rocking chair tu da 'kosong' =(

dengan Asyraff Hakeemy-time yang lain pergi sembahyang raya ;)

No comments:

Post a Comment

Kalau aku suka comment korang, aku approve. Hahaha.
Thank you in advance