Followers

”Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu, bukanlah bererti akulah yang terbaik dalam kalangan kamu. Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu, kerana aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri. Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah. Maka akan jadi sikitlah orang yg memberi peringatan.”

-Imam Hasan Al-Basr

Friday, 17 September 2010

Pengkalan Hulu

Semalam aku pergi rumah pakcik aku yang aku panggil Abah, dekat Pengkalan Hulu..boleh tahan jugak lenguhnya duduk je dalam kereta dari Kuala Kangsar ke sana..huih! nanti aku nak ada kereta yang muat untuk aku exercise dalam tu..

kat sana suasana sangatla kampung..yang paling syiok ada sungai..aku duduk kat kampung jugak, bukan takat sungai, longkang pun kat mana ntah..nyaman gila air kt sungai tu..pheewwww! tapi aku tak mandi pun..tak cukup perkakas seperti bikini, google, oxygen tank..hahaha..

tengok je la gambar, malas nak cerita :)








on the way nak balik, nampak kambing main2 kejar..bahagia je rupe..kat sini kucing ada la, kambing tunggu raya haji =P

No comments:

Post a Comment

Kalau aku suka comment korang, aku approve. Hahaha.
Thank you in advance