Followers

”Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu, bukanlah bererti akulah yang terbaik dalam kalangan kamu. Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu, kerana aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri. Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah. Maka akan jadi sikitlah orang yg memberi peringatan.”

-Imam Hasan Al-Basr

Wednesday, 1 September 2010

misi mencari kasut raya



mula2 nak beli yang macam ni
tapi sure pn. Yang tak kan maafkan aku di pagi raya nanti kalau aku pakai yang ni





lepas tu ingat nak beli yang macam ni
tapi nanti ada yang makan kasut masak rendang pulak hari raya pertama







jangan sampai aku beli yang ni je!!



goreng pun sodap!

semalam dapat 1 yang ala2 ni
dengan alasan nak jadikan selipar toilet
tapi tadi elok je aku pakai pergi settlekan urusan bank segala haha




nanti la buat solat istikharah nak yang mana..heh'
nnti aku tunjuk
aku nak jadi Nurul raya tahun ni!
huahuahua


No comments:

Post a Comment

Kalau aku suka comment korang, aku approve. Hahaha.
Thank you in advance