Followers

”Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu, bukanlah bererti akulah yang terbaik dalam kalangan kamu. Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu, kerana aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri. Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah. Maka akan jadi sikitlah orang yg memberi peringatan.”

-Imam Hasan Al-Basr

Tuesday, 21 September 2010

jadual final exam sem 3!!

29.10.10 - Business Law
8.11.10 - Business Accounting
10.11.10 - Criminal Law
13.11.10 - Retorik
24.11.10 - Tort
26.11.10 - Family Law
2.12.10 - Constitutional Law

sebulan lebih je lagi nak final exam!! macam tak percaya sebab otak aku kosong!! especially subjek accounting..sumpah weh, aku tak tau apa2 pasal account walaupun minggu depan da ada mid sem test..kelas account adalah kelas mendengar MP3 bagi aku..huhu

gila la exam sem ni, sebulan lebih, padahal 7 paper je..nak sangat gap kan?? ha amek ko!! yang penting ada 11 hari nak balik cuti raya haji!! hoyeah cakebum!! bum!! tak sabarnya nak balik..nak makan lembu puas2..haha..padahal aku tak suka daging fresh..time tu pakcik aku bertunang, boleh tak nak join sekali?? hehe..

homesick la..aku tak tahu la kenapa diri aku tak immune2 duduk berjauhan dengan keluarga ni..auww!! padahal dari form 1 aku masuk asrama da..mak!!! nak kahwin!! nak balik!! maybe sebab tekanan hidup kat sini buat aku rasa sini adalah neraka dunia..tekanan apa Beron?? kau bukan 24jam gelak je ke?? tu luar bai, dalam hati hanya tuhan yang maha mengetahui..ahem'

kenapa la Law UUM tak buat kat cawangan kat KL..kan bahagia hidup aku..senang nak berhibur dan yang paling senang nak balik rumah..kat sini ya rabbi, nak balik bulan depan, bulan ni kene beli tiket siap2..kalau tak sila lah balik rumah jalan kaki!! LRT takde, monorail takde, KTM entah kat mana lubang dia sorok, ETS apa ntah la lagi kan..haipp Nadia!! bersyukur dengan apa yang ada ok..nasib baik aku tak belajar kat Edinburgh, kalau tak mahu aku seret mak bapa aku sekali pergi sana..hehe

2 comments:

Kalau aku suka comment korang, aku approve. Hahaha.
Thank you in advance