Followers

”Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu, bukanlah bererti akulah yang terbaik dalam kalangan kamu. Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu, kerana aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri. Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah. Maka akan jadi sikitlah orang yg memberi peringatan.”

-Imam Hasan Al-Basr

Wednesday, 1 September 2010

ini untuk Mira :)

sementara nak tunggu berbuka
sempatlah aku nak buat 4 entri lagi..haha
Mira nak tengok tshirt aku ye?
sini2, murah je aku beli..hehe













ni je satu long sleeve :)

aku memang fikir nak jadi western sikit, raya pkai tshirt ngan jeans je
jemulah asyik2 baju kurung
kene lah ada perubahan sikit
baru otak berkembang dan negara maju..haha
*mampus kalau mak aku tau niat aku ni*

No comments:

Post a Comment

Kalau aku suka comment korang, aku approve. Hahaha.
Thank you in advance