Followers

”Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu, bukanlah bererti akulah yang terbaik dalam kalangan kamu. Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu, kerana aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri. Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah. Maka akan jadi sikitlah orang yg memberi peringatan.”

-Imam Hasan Al-Basr

Wednesday, 15 September 2010

grown ups!!

tadi aku drive pergi Ipoh dengan cik Ros..hujan ya rabbi lebatnya..kalau riding sure aku da tergelincir..tu pun cuak2 kambing kena air time drive, pegang stereng macam tangan ada gam uhu, asyik lari je kereta kene lopak air..adventure2..aku rasa aku boleh jadi minah drift la! haha..bawa auto, ada hati nak drift..booooo!

sampai JJ alhamdulillah la senang je cari parking..Allah memang sentiasa memudahkn urusan orang yang beriman..ehem'..aktiviti biasa, kitorang makan Mc'D hoi hoi! makanan ruji di JJ..Mc'D ada cheese mc shaker wa kata lu!! nyum! nyum! nak banding tikus dengan aku, aku lagi minat keju..rasa nak buat mata simpati Hagemaru, mintak 2 peket cheese..tapi aku ni pemalu..tu yang susah ad diri yang malu2 miaaooww! auuww!

then kitorang tawaf JJ..aku beli 1 baju ni..tak tahu name dia apa..yang penting bukan baju dalam..habis tu apa?? singlet?? eh bukan..cardigan?? tak jugak..tshirt?? eh lagi la bukan..kemeja?? rasenye tak..diam la Nadia! diam!..then aku beli aksesori badan, maksud aku lotion, deodrant, plaster hidung..bukan macam klip rambut helo kitty tu semua..aku ade jugak beli 2 naskah buku..haha..tak agak2 retorik guna word naskah..ilmiah betul rasa beli buku..rasa da boleh ganti Fadzilah Kamsah..weh!! aku beli buku ilmiah eh, aku da tak baca komik..seminggu sekali je baca..hehe

then kitorang pergi tengok movie cerita Grown Ups..kelakar gila cerita dia..cerita dia sangatlah ringan seringan kapas, santai seperti sedang berehat di tepi pantai..tak serabut otak la tengok..cerita pasal friendship..so manisssss!! kawan2 nanti kita buat macam dorang eh?? siapa dapat laki kekwat, sila tinggalkan kat rumah!! haha..pergi tengok la weh cerita tu, cerita best, message pun ada :)..



sebenarnya nak tengok step up 3, tapi kat Ipoh takde..laici sungguh!!

No comments:

Post a Comment

Kalau aku suka comment korang, aku approve. Hahaha.
Thank you in advance