Followers

”Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu, bukanlah bererti akulah yang terbaik dalam kalangan kamu. Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu, kerana aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri. Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah. Maka akan jadi sikitlah orang yg memberi peringatan.”

-Imam Hasan Al-Basr

Friday, 24 September 2010

Family Law

tadi petang *da macam hindu pulak ayat aku* ok2, petang tadi aku ada mid sem test, Family Law nama diberi..aku tak tahu la otak aku belum balik beraya dari rumah ke, da terlebih had muatan ke, absorber tersumbat ke apa..susah betul aku nak absorb apa aku study kali ni..otak rasa kene rendam dengan nila..otak blueee! haha..lepas ni kene rendam ngan clorox la, bagi cuci sikit..

soalan dia agak tough orang putih kata..aku ingat bila kait dengan family ni senang sebab aku pun hidup berkeluarga..ingat dia nak tanya apa tanggungjawab seorang ayah?? boleh la aku jawab memebersihkan halaman rumah di hujung minggu..rupanya dia tanya pasal domicile la, Law Reform Act la, betrothal muslim dengan non-muslim la!! sumpahla aku tak tahu! haha..korang tahu?? kalau tahu jangan tunjuk pandai ngan aku, aku kahwin nanti! *tiba2* haha

sem ni belajar Family Law bab best2 je, bab ngorat2, kenyit2 mata, tunang2..sem depan baru masuk konflik rumah tangga..acehhh!! konflik tu..habis je sem depan, siapa2 ada masalah berkeluarga sila jumpa aku untuk consultation!! sure lagi ranap rumah tangga korang..ngahahahha!

entri yang lepas aku ada letak jadual exam aku..tadi lecturer bisnes law buat announcement yang mendebarkan sanubari..dia pulak saja buat ala2 suspen..aku ingat postpone bulan 11 ke, rupanya diawalkan lagi!! ayomaaa padayappa!! ble nk study ni?? assignments banyak lagi, test ada 1 lagi, dengan ko-k nya lagi..macam mana?? macam mana?? berhenti amik law, amik kulinari boleh?? ngeh'

No comments:

Post a Comment

Kalau aku suka comment korang, aku approve. Hahaha.
Thank you in advance