Followers

”Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu, bukanlah bererti akulah yang terbaik dalam kalangan kamu. Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu, kerana aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri. Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah. Maka akan jadi sikitlah orang yg memberi peringatan.”

-Imam Hasan Al-Basr

Tuesday, 14 September 2010

dialog with Indian waitress

waitress : hello, I'm Tamil..ready to serve U
aku : yes, for sure I know U'r Tamil
waitress : No No!! I mean, my name is TAMIL, TAMILrasi
aku : owh ok -_-''

tengok name tag dia memang nama dia Tamilrasi..yang aku ni pun bodoh jugak..Tamil tu sah2 nama bahasa dorang, bukan bangsa!! tak 1 Malaysia betul la cucu Pak Nan ni =P

2 comments:

Kalau aku suka comment korang, aku approve. Hahaha.
Thank you in advance