Followers

”Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu, bukanlah bererti akulah yang terbaik dalam kalangan kamu. Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu, kerana aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri. Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah. Maka akan jadi sikitlah orang yg memberi peringatan.”

-Imam Hasan Al-Basr

Friday, 20 August 2010

let's blend it together

hari ni tak de spesifik benda nak cerita pun , just bosan and rasa nak menype..hari ni da hari ke 6 aku puasa, eh ye ke? hehe..sampai saat ketika waktu ini aku still tak dapat nak berbuka dengan masakan mak sendiri, asyik berbuka dengan masakan mak orang je (orang bazar / kedai makan)..tak sabar nak Merdeka..tahun ni jiwa patriotik sangat menyerap dalam diri aku..tak pernah dibuatnya aku tak sabar nak Merdeka..Tunku Abdul Rahman baca ni, nangis dia..tak sabar sebab hari tu aku BALIK RAYA..yeay!! ^_^..nak shopping kasut raya dengan baju raya..hehe..eh bukan da beli ke?? oh itu pre-raya je..mak aku baca ni, mampus!! haha..

*_*_*_*_*_*_*

aku suke baca blog orang lain..pasal hidup dorang, kadang2 aku kagum, kadang2 aku kesian, kadang2 aku kutip kekuatan hidup dari dorang..blog lawak pun aku suka, cth dalam list 'lagi merapu dari kerapu' kat side bar aku ni..tapi paling aku suka tengok gambar2 yang cantik..sama ada pemandangan, gambar owner tu sendiri or gambar anak2 dorang..kalau korang perasan, kat side bar aku ni ada link hot momma!! sumpah aku sangat teruja tengok pic anak2 dorang..comel owh!! kecik montel nakal sweet!! alololo rasa nak gigit2..aku memang suka budak2..budak2 yang kalau dia ketuk kepala aku dengan sikat pun aku boleh gelak lagi..selalunye aku sangat berkompromi dengan budak2 yang umur 6 bulan - 3 tahun..seronoknya la hai layan dorang :)

sampai aku terfikir, if one day aku ada anak, when he has reach 3 years old, boleh tak aku nak telan dia balik and keluarkan balik as baby!! haha..tak relistik langsung!! mereka adalah makhluk tuhan yang paling comel weh..sugar glider pun kalah!!..tenang je hati layan dorang tapi kadang2 sakit juga hati di buatnya..oh rindu kanak2 di rumah..paling rindu kat makhluk ni :


hari tu mak dia cerita, baru je lagi jadi, dalam bulan puasa ni jugak..kan semua orang puasa..pagi2 tak de la mak aku buat breakfast, yang tinggal kat rumah yang tak puasa pun budak2 je..rupe2nya tanpa mak aku sedar, dia pergi dapur sorang2, panjat kerusi, buka tudung saji, makan udang goreng lebih sahur sorang2!! haha..lapar gila gayanya..dapat aku bayangkan dengan jalan macam penguin nya, pampers terjojol ke belakangnya..gedik gila!! rasa nak sumbat2 dalam microwave sebab geram gila dengan perangai dia!! comel and gedik nak mampus!! haha..

No comments:

Post a Comment

Kalau aku suka comment korang, aku approve. Hahaha.
Thank you in advance