Followers

”Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu, bukanlah bererti akulah yang terbaik dalam kalangan kamu. Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu, kerana aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri. Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah. Maka akan jadi sikitlah orang yg memberi peringatan.”

-Imam Hasan Al-Basr

Friday, 9 July 2010

awas!! entry ini berbaur lucah

oh mesti ramai klik cepat2 bila nampak tajuk entri ni..dasar otak sotong *tiba2 teringat Paul yang dengar cerita ramai nak buat dia as sajian yong tau fu*

watak utama :
  • aku
  • Fina a.k.a kakak (perempuan, 5 tahun)
watak sampingan
  • Hadif (lelaki, 2 tahun)
aku : cantiknya kakak sikat rambut sendri (puji sebab menyenangkan kerja aku tak pyh sikatkan dia)
fina : eh Ayong kita bukan cantik, kita hensem
aku : eh perempuan cantik, laki yang hensem
fina : Na lelaki
aku : (sambil menunjuk ke arah Hadif yang bogel) laki punya macam tu, kakak punya kan tak sama dengan Hadif
fina : tu la Ayong tak tahu, nanti dia tumbuh la
aku : -_-''

aku tak dapat bayangkan kalau benda tu betul2 boleh tumbuh..huhu

4 comments:

  1. tolonglahh peluk cium dat kids for me. walaupon xkenal tp gile jatuh cinta dgn kecomelan yang ditampilkan. credit to kakak sedara diorg yg suke mengetengahkan kecomelan mereka. haha :D

    ReplyDelete
  2. haha..wokeyh! boleh gila lyn dorg..hehe

    ReplyDelete

Kalau aku suka comment korang, aku approve. Hahaha.
Thank you in advance