Followers

”Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu, bukanlah bererti akulah yang terbaik dalam kalangan kamu. Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu, kerana aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri. Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah. Maka akan jadi sikitlah orang yg memberi peringatan.”

-Imam Hasan Al-Basr

Saturday, 26 June 2010

taktik

ni aku bagi taktik nak makan nasi lebih

taktik 1
bila orang da menegur kita makan 3 pinggan, jawab macam ni :
pinggan first tadi nak rasa je, da sedap baru tambah, sekali pinggan kedua lupa baca bismillah, kene la tambah lagi 1 nak amik berkat.. hee~

taktik 2
buat2 terbubuh kicap lebih kat nasi, "eh bak nasi tambah, masin pulak dah" (mimik muka dan nada kene seiringn serius)

No comments:

Post a Comment

Kalau aku suka comment korang, aku approve. Hahaha.
Thank you in advance