Followers

”Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu, bukanlah bererti akulah yang terbaik dalam kalangan kamu. Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu, kerana aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri. Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah. Maka akan jadi sikitlah orang yg memberi peringatan.”

-Imam Hasan Al-Basr

Tuesday, 15 June 2010

result sem 2 sesi 09/10


syukur??
sangat!! sebab tak de fail..at 1st aku da aim 1 subjek fail..siap da alihkan buku tu untuk di repeat..heh'

memberangsangkan??
tak langsung!! seriusly..just ckup2 nak bernafas je

kecewa??
tak..u get what u deserve..banyak tu kau usaha, banyak tu la yang kau dapat ye Beron!! =P

komen overall??
Alhamdulillah..tak sangka boleh dapat keputusan camni walaupun jawab caca marba je..pointer naik dari sem lepas :) tapi still di tahap yang tak boleh tampal result kat file transparent nak bagi semua orang tengok.. heh'

No comments:

Post a Comment

Kalau aku suka comment korang, aku approve. Hahaha.
Thank you in advance