Followers

”Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu, bukanlah bererti akulah yang terbaik dalam kalangan kamu. Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu, kerana aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri. Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah. Maka akan jadi sikitlah orang yg memberi peringatan.”

-Imam Hasan Al-Basr

Sunday, 2 May 2010

oh sang perut

perut,
tolonglah bagi kejasama
nape ko tak nak terima makanan??
aku beli mahal tau!!
jangan wat aku macam ni
nanti ko sakit, aku pun sakit
aku nak makan
tapi nape ko tak nak??
ko merajuk ke??
tapi ape salah aku??
ko da kempis tahu!!
tak cantik da. haha
makan eh
pleaseeeeee!

No comments:

Post a Comment

Kalau aku suka comment korang, aku approve. Hahaha.
Thank you in advance