Followers

”Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu, bukanlah bererti akulah yang terbaik dalam kalangan kamu. Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu, kerana aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri. Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah. Maka akan jadi sikitlah orang yg memberi peringatan.”

-Imam Hasan Al-Basr

Friday, 7 May 2010

i'm home ;D

selesanya perasaan bila duduk atas kerusi malas depan TV sambil menjerit-jerit marah kepada sepupu2 yang disaster perangainye..sorang je da menguji kesabaran iman..ko bayangkan ade 5!!..boleh buat aku rase putus asa nak memiliki anak lebih dari 4 orang -_-''

semalam sampai rumah pukul 11.30 malam..penatnyeee..gaye macam aku drive kan..ak ade gak offer nak drive..sebagai lelaki yang prihatin, ayah aku tak bagi aku drive malam..huhu..tapi semalam ade seorang pemandu kurang hajar..sumpah aku tak nak buat suami..perangai gelabah-ayam-jantan-tak-mengawan..sepanjang perjalanan die hon!! gersang nak tekan hon ape?? kalo pakai bmw aku maapkan juga, ni setakat kereta nasional Malaysia yang ala2 keranda..boleh bla bro!!

hari ni ingat nak pergi Ipoh..tapi macam malas..tapi sekarang macam rajin pulak..ok nak pergi siap la..bye! haha

No comments:

Post a Comment

Kalau aku suka comment korang, aku approve. Hahaha.
Thank you in advance