Followers

”Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu, bukanlah bererti akulah yang terbaik dalam kalangan kamu. Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu, kerana aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri. Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah. Maka akan jadi sikitlah orang yg memberi peringatan.”

-Imam Hasan Al-Basr

Monday, 3 May 2010

hoi! cari gado ke??

hoi ko cari gaduh ngan aku ke?? aku cakap elok2 ko tak nak dengar ape hal derr?? aku rase aku da cukup berdiplomasi dengan ko..aku da usap2, aku da puji2, nak buat perangai lagi?? ha pergi mam la ko..selame ni ape ko nak aku bagi kan?? walaupun ko tak tahan aku bagi gak..tak pe, biar aku sakit xpe, jangan ko!!..sekarang da naik lemak eh??..pirahhh mabuk..ko tak tahan pedas, aku makan gak sikit2..

waaaaa, aku nak makan!! tapi kenape perut aku mengade tak nak terime..tadi beli nasi pun tak habis, setengah pun tak habis!! ni memang da tak de kene mengene ngan hati ke jiwa ke tekak ke..tekak boleh je telan..hati boleh je terime..sampai kat perut rase nak keluar balik!! jangan sampai aku makan apetton gain weight!! jadi macam belon pulak badan aku nanti..tengok la kat rumah nanti, kot2 die da ok..perut, ko jangan buat hal, ko harta paling bernilai aku..huhu

aku sayang ko perut..ko jangan tak makan lebih dari seminggu pulak, mati aku karang..dosa banyak ni..ko tak ingat ke detik2 indah kite??..ko boleh makan ape je sampai terlebih muatan..aku pun hepi sebab perut kenyang, ko pun mesti hepi kan??..best kan macam tu?? ha jom la kite jadi macam dulu balik..aku bagi ko makan ikan bakar, tomyam, kerabu ikan bilis, sotong goreng tepung..haaa nak tak??..esok makan eh?? alolo comelnye nak kene manje2..nasib ko perut aku, kalo perut orang lain, aku da buat satay!! haha

No comments:

Post a Comment

Kalau aku suka comment korang, aku approve. Hahaha.
Thank you in advance