Followers

”Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu, bukanlah bererti akulah yang terbaik dalam kalangan kamu. Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu, kerana aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri. Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah. Maka akan jadi sikitlah orang yg memberi peringatan.”

-Imam Hasan Al-Basr

Sunday, 9 May 2010

baju raya ;)

tadi aku pergi Ipoh beli baju raya..kepochi kan?? puase belum ganti ade hati nak beli baju raye..baju raye aku tahun ni 1 kaler peach2 oren, lagi satu grey2 hijau..gelabah kan mak ngan adik aku nak tema kali ni kaler grey..punye la susah nak cari..rabun warna betul pilih warna macam tu..bayangkan 4 tingkat kedai tu, 1 je warne grey die yang aku minat (padahal ground floor je jual kain baju, tingkat lain jual kain langsir)..haha

aku pergi dengan aunts aku, ayah jage rumah..hehe..aku jage anak laki die..bf  I gitu...Hadif Jufri name die..owh  I memang suke pilih bf yang name die sedap2 :)..Hadif punye perangai, astaghfirullahalazim.....berlari sana sini macam kedai kain tu bapak die ade 75% share..aku da macam ayam hilang anak kejar die..last2 aku dukung..berat nak mampus!! gugur rahim aku dibuatnye..dapat anak macam die, memang aku tambat kat tiang!!

kacak kan?? muke aku pun da kekwat sebab nak balancekan badan, menahan die dari terjun!!

lain pulak cerita kakak die, Hadfina Julia..yang ni kene mengucap panjang..tibe2 die hilang..nak tau tengah buat ape?? berdiri sebaris dengan patung2, and tiru gaya patung tu!! die berdiri diam ok!! tak bergerak2..sebijik macam patung model kanak2..-_-''..aku memang dilahirkan untuk bersabar dengan kanak2

lepas tu kitorang pergi makan kat dataran (orang Ipoh tahu la kat mane)..tibe2 datang 2 orang mamat bawa gitar ngan speaker bagai menyanyi depan kitorang..penyanyi die sumpah cool..suare sedap gile ok..pakaian simple nak mampus..selipar jamban, baju plain hitam, slack lipat sampai bawah lutut..aku ngan Hadif due2 nganga tengok die nyanyi..suare ala2 Ramli Sarip tapi versi lagi slow..terpikat I nyah dengan suare die..adik aku tak habis2 argue die miming je sebab tengok gaye selebet je, macam mat pit pun ade..tapi aku yakin gile tu suare die..tengok2 betul..heh'..bro, nape tak wat recording duet ngan Ramli Sarip..gempak lah!!

kaki coet tu Hadif punye..tak kan aku duk atas meja pulak kan

conclusinye, laki yang nyanyi tadi suare sedap gile ;)

No comments:

Post a Comment

Kalau aku suka comment korang, aku approve. Hahaha.
Thank you in advance