Followers

”Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu, bukanlah bererti akulah yang terbaik dalam kalangan kamu. Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu, kerana aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri. Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah. Maka akan jadi sikitlah orang yg memberi peringatan.”

-Imam Hasan Al-Basr

Saturday, 24 April 2010

REVIEW

hari ni pagi2 buta aku ade test MUET..ye2, selagi tak cecah band4, selagi tu kene repeat MUET..wtf!..soalan kali ni not so bad la..tengok je la result nanti..hee~~

petang tadi pulak aku ade final management..astagfirullahalazim..dari 18 bab aku just bace 5 bab ok! nasib baik time mid sem punye markah boleh topup sikit2..yang ni memang aku give up baca!..bace je rase nak termuntah..wekkk! fobia aku ngan subject ni..

aku tengah hormon tak betul..semalam aku tak boleh tidur then dengan gigihnye aku pergi jawab MUET and management..aku berus gigi pagi tadi aku tak rase pun aku tengah berus gigi..haha..psycho!..petang tadi pergi pasar muke da macam zombie..period kali ni pun jerawat tak kuar..die takut aku caci maki die kot! haha..

oh Legal Skill hari tu boleh la..boleh la kalo nak fail! haha..hmm better than Contract Law..bile aku bce soalan aku tau ape nak jawab, kalo Contract solaan pun aku tak paham! haha..tawakal je la..da wat yang terbaik..ceh, konon!

lusa Islamic Law..wish me luck buddies :))..Islamic Law, sile bagi kerjasama yang sepatutnye ye ;)

No comments:

Post a Comment

Kalau aku suka comment korang, aku approve. Hahaha.
Thank you in advance