Followers

”Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu, bukanlah bererti akulah yang terbaik dalam kalangan kamu. Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu, kerana aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri. Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah. Maka akan jadi sikitlah orang yg memberi peringatan.”

-Imam Hasan Al-Basr

Friday, 16 April 2010

no tittle needed

lame gile tak update..bese la bile sibuk menelaah kan..2 jam pertama kusyuk duduk atas kerusi tak bergerak-gerak, mate point kat buku je, tangan kemas pegang pensel / pen..bile masuk 2 jam 1 saat, mula lah aku diri atas kerusi joget2, buku2 da penuh dengan contengan orang lidi *ni je mampu lukis*..

Contract Law dari sem lepas cari gaduh dengan aku..aku tengok ko kecik besar kecik besar je derr!!..name case susah2 ok..case berbelit2..A pinjam kat B tapi kene bayar kat C, tibe2 C mati D amik alih..hey, kalo boleh A-Z nak involve! kene buat mind mapping nak cerna ape yang aku bce..last2 aku sendiri pun tak paham..padayappa!

tiap sub topik akan ade case yang kene paham untuk pahamkan sub topik tu..korang paham tak ape aku type ni??..bile aku da paham satu case, dengan riak nak teruskan pembacaan, tibe2 ade exception pulak..tambah lagi satu kes!! hey ni rase nak buat kes tak masuk dewan exam Ahad ni..lusa bai lusa!! aku tak tahu ape aku da bace and ape aku belum bace..haha

T E N S I..so nak hilangkan tension, aku update la blog..orang lain pulun bace, aku boleh pulak nak update blog..yela, nanti korang rindu aku pulak..haisy, malu >_<..aku tak boleh stress2, nanti aku sesak nafas..ubat die aku da campak..so tak de sape dapat tolong aku nanti..so chilll!! baru gengster..i like mat rempit 

2 comments:

Kalau aku suka comment korang, aku approve. Hahaha.
Thank you in advance