Followers

”Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu, bukanlah bererti akulah yang terbaik dalam kalangan kamu. Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu, kerana aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri. Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah. Maka akan jadi sikitlah orang yg memberi peringatan.”

-Imam Hasan Al-Basr

Friday, 9 April 2010

ini kisah makanan

pagi tadi aku bangun pukul 7 solat Subuh..tengah2 solat rase tak kushuk sebab terbau-bau spagheti kat dapur..o lupe nak bagitau, sekarang aku berada di rumah *sambil buat muke berlagak*..ish mak ni, awalnye masak, kalo tak boleh aku buatkan..hehe..sebab tak tahan godaan lepas lipat telekung terus pergi dapur makan!..mak terkejut tengok aku bangun pagi2 amik breakfast =)

lepas tu aku sambung tidur..bagus kan?? lepas makan tidur..bangun tidur aku makan lagi sekali spagheti..lepas beberapa jam, aku  makan lunch pulak..nasi, ayam goreng kari, sambal sotong..lepas sembang2, aku Zohor pulak, tertidur lagi lepas tu..bangun2 tahu ape aku cari?? ya betul! spagheti..haha..heaven betul rase duduk rumah ni..lemak membiak2 bagai tiade word 'obesiti' dalam dunia ni..haha

aku memang suke makan..tapi kalo kat rumah je la..kat U, aku susah gile nak makan..satu, kene siap2 bagai nak pergi makan, kalo kat rumah, tak yah susah2 nak pakai tudung..dua, sebab kene bayar..haha..kat rumah tak payah, balun la banyak mane pun, FOC je..tige, makanan tak sedap, kalo kat rumah, mak goreng ikan bilis je pun sedap! rangup..kat kedai lembik..haha..empat, kat U kene order dulu then tunggu baru dapat makan..kalo perut da lapar gile mahu kene maki orang2 kat situ..haha..kat rumah, semua da sedia..hehe..kukuh tak alasan aku nape aku tak suke makan kat U??hehe

No comments:

Post a Comment

Kalau aku suka comment korang, aku approve. Hahaha.
Thank you in advance