Followers

”Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu, bukanlah bererti akulah yang terbaik dalam kalangan kamu. Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu, kerana aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri. Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah. Maka akan jadi sikitlah orang yg memberi peringatan.”

-Imam Hasan Al-Basr

Monday, 26 April 2010

:)

yes!! tinggal lagi 1 paper untuk final..tu pun berdarah hidung nak terpacak kat hutan ni 9 hari..kalo aku kt Shah Alam da lame berfoya-foya..huhu..tadi paper Islamic Law..boleh la..aku ngan Wawa insan terawal keluar dari kelas..muke yakin dapat A, bagi yang tengah jawab tu rase cuak dan terketar-ketar..eksperessi muke sangat penting pada diri sendiri supaya bile tengok cermin tak rase nak baling payung..padahal ape ntah aku jawab tadi..huh!

habis je Islamic Law aku, Chot, Alfie, Sheril pecut ke Alor Star semate-mate nak makan Mc'D..selesai makan, balik la..memang sewa kete susah2, isi minyak susah2, redah hujan susah2, overtake lori balak susah2, semate2 nak makan Mc'D kat Alor Star yang jaraknye 1 marhalah dari Changlun..memang suke menyusahkan diri untuk dapat ape yang dihajati walaupun akhirnye ke toilet juge die pergi -_-''..teringat pesan Mak, "memang susah nak dapat ape kite nak, tapi kalo betul2 usaha mesti dapat and mesti rase lagi bermakne"..1st time mengaplikasikan pesan mak dalam hidup =')

No comments:

Post a Comment

Kalau aku suka comment korang, aku approve. Hahaha.
Thank you in advance