Followers

”Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu, bukanlah bererti akulah yang terbaik dalam kalangan kamu. Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu, kerana aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri. Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah. Maka akan jadi sikitlah orang yg memberi peringatan.”

-Imam Hasan Al-Basr

Monday, 8 March 2010

terlepas satu seksaan dunia!!

yes!! yes!! fuh!! fuh!! leganye da habis jawab test contract walaupun jawab macam hare, tulisan macam gune kaki kiri..nasib baik blog tak gune handwriting kalo tak mesti semua orang maki aku tak boleh nak bace entri..hoho..

ade 2 major assignment tinggal..1 tak sentuh ape lagi, lagi 1 tinggal half..Nadia boleh!! susah2 sangat aku copy paste je..haha..tapi bahaye oh!! kat UUM ni ade mesin detect plagiarism..perkara2 tandus seperti inilah buat aku benci teknolgi!!..lebih rela suruh merpati hantar surat cinta dari sms..ok ni over!!

rase nak demam, rase tekak nak terkeluar, rase kepale berat, rase kaki patah, macam2 la rase..nak jalan di siang hari pun rase nak nangis sebab panas sangat Kedah ni ok!!..dehydrated gile ah..rase macam air zam2 je boleh tenangkan tekak aku sekarang..

baru calling2 ngan Atiqah Radzali..dekat 1hour jugak bercoloteh..perempuan tu kalo bercerita memang hover..cakap tak reti berhenti..tapi aku suke layan =))..macam2 aku dapat tahu, gosip HOT, berita terkini, tazkirah..informative habis la..die yang selalu call aku..aku jarang call die sebab aku memang jarang call orang..haha..yang penting kitorang sekepala =)..tqah, aku doakan ko dapat suami doctor macam *** tu eh??haha

1 comment:

  1. hahahahahha.phewwwiiitt.kite gosip2 diri kite je kan?haha:)

    eh. doa kau tuh kalau dimakbulkan ohh!!sgt lah aku bersyukur.haha:)

    tak pe.aku suka kol kau sbb kalau denga sore kau aku jd tenang.haha:)hahahahhaha.*gelak jahat*

    e72 satu boleh?

    btw, hp telah dibaiki.terbang duit aku 125.ciss!!

    ReplyDelete

Kalau aku suka comment korang, aku approve. Hahaha.
Thank you in advance