Followers

”Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu, bukanlah bererti akulah yang terbaik dalam kalangan kamu. Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu, kerana aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri. Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah. Maka akan jadi sikitlah orang yg memberi peringatan.”

-Imam Hasan Al-Basr

Thursday, 25 March 2010

T.E.N.S.I

disebabkan tension, aku rase nak merapu kat sini dalam seperenggan dua..sebenarnye aku tengah buat assignment..tapi rase nak mencarut je, so aku berhenti jap!! tak pasal2 aku tertongeng-tonggeng dalam bilik ni karang..kalo Chot nak tukar bilik cam ne?? duit aku tak cukup nak beli singa lagi buat jadi roomate -_-''

ETHNIC, LEGAL SKILL, CONTRACT LAW, ICT..ni assignment yang setia menunggu aku..banyak ok!! benda ni sume buat aku terbantut nak balik umah!! ni la nasib jadi students..alah jadi pape pun susah..redah je la..i know i can!! *bagi semangat kat diri sendiri*..jika kau fikirkan kau boleh, kau pasti boleh melakukan *bayangkan nyanyi sambil pakai sport attire sebelum acara senam robik kat padang stadium*.. aku rase aku PMS kot..nak mengamuk je rase, rase nak baling semua benda kat monyet, rase nak jerit2 kuat, rase nak jogging 1 Bukit Kachi ni..rase je la, tak kuasa aku nak buat keje gila tu..aku kan COOL

waaaa..serius tak tenteram!! sape nak tolong aku buat assignment?? aku bawa pergi Kuala Perlis weekend ni..aku drive..ha cepat2, bukan senang aku nak volunteer jadi driver jauh2 macam tu!! huhu..final pun nak dekat da..oh dugaan apekah ini..nak kawen boleh?? ^_^..tapi ade ke orang nak kat aku?? eh ade!! *dgn yakin tanpe syak wasangka*

No comments:

Post a Comment

Kalau aku suka comment korang, aku approve. Hahaha.
Thank you in advance