Followers

”Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu, bukanlah bererti akulah yang terbaik dalam kalangan kamu. Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu, kerana aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri. Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah. Maka akan jadi sikitlah orang yg memberi peringatan.”

-Imam Hasan Al-Basr

Friday, 26 March 2010

process writing

pukul 6 tadi selesai aku jawab test process writing..yuhhuuuuuu..tapi seksa yang amat sebab aku sengugut..tertonggeng-tonggeng aku nak habiskan 2 jam setengah dalam bilik tu..nasib baik survive..da la pil kaler pink takde dalam kocek..

essay aku tadi "malaysian should get married at an early age"..wow!! berkobar i nyah nak jawab..ingat lagi ayat first aku "the word that often come after marriage is responsibility"..amacam?? rase tak aku da boleh jadi isteri yang mitahli dan ibu yang vogue?? haha..for sure la aku sokong tajuk ni..macam2 la aku merapu..malas bagitahu korang, nanti korang nak essay aku bagi mak bapak korang bace buat approval kawen awal..it's private and confidential okeh! haha

sebenarnye time tulis essay tu aku musykil gak..actually, aku pun takde la nak kawen awal2..gelojoh bebeno nye eh..haha..sape kate aku tak pandai cakap bahasa perak?? hellloooo aku malas je, nanti korang tak paham..hehe..

tanggungjawab..kalo fikir pasal benda ni, memang rase tak nak kawen..rase tak mampu, rase tak layak..diri sendiri pun haru, ade hati nak besarkan manusia lain..tapi aku percaya, i've parental skill da sikit2..hahahahha..waklu Nadia..tak2, aku percaye benda tu semulajadi ade dalam diri masing2..so ape yang kite perlu buat sekarang adalah REDAH je!!!! hahaha..

da la Beron jangan merapu..keje banyak lagi, hati penasaran *retorik gile bahase aku*..sebulan sekali korang mesti akan hadapi Nadia yang tak cool, yang rase nak sepak orang yang buat muke annoying, yang rase nak tarik rambut perempuan yang pakai rambut palsu, yang rase nak pijak ekor kucing yang tengah menyusukan anak

No comments:

Post a Comment

Kalau aku suka comment korang, aku approve. Hahaha.
Thank you in advance