Followers

”Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu, bukanlah bererti akulah yang terbaik dalam kalangan kamu. Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu, kerana aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri. Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah. Maka akan jadi sikitlah orang yg memberi peringatan.”

-Imam Hasan Al-Basr

Sunday, 28 March 2010

diluah mati mak, ditelan mati bapak


pagi tadi aku berjaya add drop subjek untuk sem depan..ni yang aku amik :

  • family law
  • law of tort
  • criminal law
  • constitutional law
  • business law
  • business accounting
  • retorik
omaigod! omaigod! boleh ke aku bawa 5 subjek law..fuh! fuh! malas fikir..aci redah je la..haha..yang penting aku tak nak extend sem!! malu hokeyh!! nak grad cepat2, nak tangkap pic dekat depan pak guard pakai jubah grad besar gedegang dengan topi petak..xde selera betul buat topi gitu, buatlah macam topi pesawah ke kan, baru 1 Malaysia..haha.. pastu nak lambai2 kali terakhir kat UUM sambil berkata "yes! boleh kawen da"..haha..berangan la Beron, 1st year pun tak habis lagi T_T


tadi aku drive pergi Jitra..first time aku drive kat sini..kerusi kereta tu tak boleh ke depan, nasib baik kaki aku panjang, sampai la nak tekan paddle >_<..kitorang pergi Jitra Mall, ade pertandingan angkat berat..wow! badan athlete2 tu besar gile ok..kalo la pakwe aku besar tu, sumpah kalo gaduh aku yang pergi merayu-rayu mintak maaf walaupun salah die, karang tak pasal2 kene sepak, mahu mandul aku! haha

No comments:

Post a Comment

Kalau aku suka comment korang, aku approve. Hahaha.
Thank you in advance