Followers

”Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu, bukanlah bererti akulah yang terbaik dalam kalangan kamu. Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu, kerana aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri. Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah. Maka akan jadi sikitlah orang yg memberi peringatan.”

-Imam Hasan Al-Basr

Saturday, 13 March 2010

ape2 pun blh =)

lamenye tak update..sangat busy dengan rutin harian..sebelum ni rutin harian termasuk la update blog tapi sekrang tak lagi!!..sekarang bnyak benda lain yang perlu diutamakan..suami, anak2, mak mentua, nenek mentua, bakal menantu,jiran blok belakang, polis trafik, nyonya kedai runcit,macam2 la..=D

hari ni hari Sabtu ye kepade 'sesiape' yang tak tahu hari ni hari ape..haha..hari sabtu di Kedah bersamaan hari Ahad di negeri2 lain selain Kelantan dan Terengganu..maknanye hari ni cuti sebelum memulakan kuliah..kirenye Ahad merupakan permulaan baru untuk kitorang..ces! tak boleh bla ayat..walaupun cuti aku still kene pergi ko-k..tak menjana sahsiah diri betul pergi ko-k time cuti! sepanjang perjalnan aku cuba try tenangkan diri dengan beristighfar sebagai ganti mencarut..kan lagi bagus begitu =)

esok ade presentation ADR..ADR tu Alternative Dispute Resolution ye rakyat jelata..kalo ko gaduh tarik2 rambut dengan jiran sebelah yang goda suami ko yang merupakan seorang Dato' tua yang mempunyai 18 biji kereta..tapi ko tak nak bawa kes ni pergi court sebab boleh menjatuhkan maruah keluarga, so ko boleh selesaikan di luar court..ni la ADR orang panggil..less expensive and jimat mase..selalunye lawyer yang akan handle, tak payah panggil orang pakai rambut palsu putih sampai bahu..nanti kalo korang nak gune service ni, panggil aku, lepas selesai kita pergi karok ko bayar pastu belanja aku McFlurry Oreo..deal??

Legal Research punye keje tak buat lagi..kene hantar lagi 5 hari!! research ok!! bukan teka-teki teka tekuk, ular mati kene ketuk..syabas!! syabas!! sebab tu sekarang aku bermaustatin kat library tunggu Cha datang..kalo tak, tak de hadapnye aku nak stay library, baik tidur dalam bilik peluk bantal gambar lembu..suke aku buat keje last minute ni, rase kelam kabut selak 14 buku yang sebenarnye tak de kene mengene ngan tajuk, rase macam perempuan sibuk gile la sampai nak call umah pun tak sempat..nanti mak tanye nape lame tak call, boleh jawab camni : "Nadia banyak keje mak, tak menang tangan rase, jalan pun tak sempat jejak tanah"..ha nampak berdedikasi tak?? haha

ok la weh gemuk2 tu da datang, rase gegaran..haha..chau dulu..kalo aku free nanti aku update lagi..macam ade orang hadap nak bace!! haha..till we meet again >_<

No comments:

Post a Comment

Kalau aku suka comment korang, aku approve. Hahaha.
Thank you in advance